torsdag den 12. november 2009

Byg en bamse


Jeg må sige at det bamsekoncept er pengemaskine, det var nr. 3 bamse hun fik, ikke at vi har betalt alle 3, men vi har lagt en del penge i butikken. men hun eeeeellsker de bamser, så fred med det!
Da hun nu havde haft fødselsdsag i torsdags, så fik hun sunget fødselsdagsang i butikken, hun skulle sidde på disken og så sang de deres egen sang.
jer, der har børn, har vel prøvet at bygge en bamse( sig nu ja, for jeg håber ikke det er os der får butikke til at kører rundt) planen var så at Stof og Stil også skulle besøges samt Stof 2000, men det tager lang tid at bestemme hvilken kjole og sko bamser skal have på!
Jeg pønser på at lave et juletræstæppe, men jo nærmere vi kommer jul må jeg nok indse at det ikke bliver patchwork der bliver syet.
De næste dage askal bruges til at lade op til fredagens koncert på Nordkraft med Nephew. Så fredag skal Peter og jeg ud at være kærester.................

3 kommentarer:

  1. er nu ret sikker på at det er jer - ALENE - der får bamseshoppen til at køre rundt! c",)

    håber dig og Peter får en FANTASTISK kæreste aften - er jo slet ikke misundelig på dig, søs

    SvarSlet
  2. Altså de bamser der har jeg også tænkt lidt på.. Børnene på den skole hvor jeg arbejder er helt vilde med dem.. Leger med dem i hvert frikvarter. Der må jo være noget ved når man selv kan vælge det hele.. Det bliver ligesom mere ens egen.. :)

    SvarSlet
  3. Rakel, Jeg er sikker på, at det at være med til at lave dem, er noget helt specielt. det har du fuldstændig ret i.
    måske det med at ønske hvad bamsen skal være god til og de egenskaber som barnet overfører til bamsen gør den mere ens egen.
    men der til, vil jeg lige tilføje at de sælger også varen godt. men her er vi bamsefan om vi vil eller ej!

    SvarSlet