fredag den 13. november 2009

Kreativ blokering



Jeg har været i det kreative hjørne. Ideerne til mit juletræstæppe væltede ind over mig. Jeg blev inspireret af Rakel som også var i julehumør med hjemmebag og gaver, så jeg var i fuld gang med at finde stof, tråd, strygelærred osv.....men min elskede SAKS ER VÆK. Den er virkelig væk, jeg har ledt oppe, nede, ude og inde. VÆKVÆKVÆKVÆKVÆK.
Da jeg er til venstre( ikke politisk, vel at mærke )så kan andre saks ikke bruges.
så nu har jeg total blokering. jeg har udlovet en dusør til børnene....hele 20 kr.
Jeg også overvejet Ude og Hjemme, de har en sandsigerske, som kan fortælle folk om hvor deres bortkommende ting er, selv efter 32 år.

så hvad kan jeg så, foruden vasketøj og gulvvask.
Nemlig min nye kærlighed.
Twillight
Den kan jeg ikke løsrive mig fra. Jeg falder ellers ikke for kærlighedromaner, men denne slår alt. jeg kan kun anbefalede den.
Vi skal i dag på date, vi skal til koncert på Nordkraft, Ålborg, for at hører nevøerne. Skønt med en kæreste tur...........og lige for at gøre nysgerrig sjæle tilpas...så har vi de børn vi skal have!!!!!siger jeg til mig selv!!!

2 kommentarer:

  1. Tak for hilsen på min blog og velkommen til blogverdenen (kan jeg vist godt sige endnu?)
    Super skøn stemning her hos dig...
    Kan se du er i gang med nogle kreationer jeg står bag (kage mænd og koner)super hyggeligt.

    Jeg kommer helt sikkert tilbage og ser hvad du laver.

    Karen

    SvarSlet
  2. tak, Karen for dine ord. Du er jo en garvet "blogkvinde" så jeg bliver helt beæret.

    Og på gensyn.

    SvarSlet