fredag den 27. november 2009

Julehættemedbjældeihættenkjole


Jeg har været uden netforbindelse i nogle dage, det er mærkelig så afhængig man/jeg er. Synes da ikke at jeg er på nettet tit, men det måttee jeg jo så sande. Bare det med ens mail, tror der var ca 167 ulæste mails da vi kom på igen. Og over 2/3 var reklamer og spørgeskemaer....åh...gud, hvornår var det lige vi tilmeldte os til det?? De fleste mails er besvaret og gennemlæst.
Jeg fil læst min bog, Tusmørke, færdig. Jeg er da godt nok blevet bidt af en vampyr, så nu er husnissen udstyret med en ønskelist/bestillingsliste hvor der tydeligt står skrevet: NYMÅNE. Håber skisme at nissen kender den!
Idag er der bedsteforældrejuleklippedag i Mathildes børnehave, og hun ville såååå gerne have kjolen på idag. så jeg sad til kl lort igår og syede, og da klokken blev mere lort, pillede jeg næsten alt pynten af igen, så nu er den mere simpel end den jeg have i hovedet. Men hun var tilfreds! Og det er jo sådan set også det vigtigste, ikk? HURRA for dårlig fotos!!! Den er syet op i julerød babyfløjl med lilla, rød og pink velourbånd.
i aften står den på skaldyrsgilde hos nogle venner, og det er med børn,hund og hvad vi ellers kan slæbe med.
Lørdag skal Oliver lave Juleshow med fritteren, det er med rigtig scene, lys, indspilling af CD, æbleskiver og gløgg, uha, jeg glæder mig. jeg sidder med tårer i øjene hver gang og ser ikke ret meget pga al den vanding. Jeg bliver ski så stolt. MIN dreng på 8 år.........F.... som tiden går.
Lis har give away, så besøg hende og læg en besked, så kan man vinde fine sager.
ELSKER denne leg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar