mandag den 16. november 2009

Fundet!!


Pyh....fundet, blev saksen, midt til koncerten med Nevøerne, slog det mig, at vi har et cd/tv møbel med 3 små skuffer i.....der havde jeg ikke kigget, og ganske rigtigt der var den.
Koncerten var suveræn, jeg er jo godt godt gift, men Simon Kvamm, uhh....Det er et fedt sted Ålborg har fået på Nordkraft, det er ikke sidste gang vi er der.
Men, Saksen, blev fundet og min blokering forsvandt. Jeg fik lavet mit juletræstæppe. Der er 5 kagemænd og koner. 3 mænd og 2 koner. I hver har jeg skrevet vores navne, det er første gang jeg bruger det på maskinen, synes nu det blev meget sødt.
læg lige mærke til trolden nederst.....


I dag får jeg besøg Karina , en kreativ ildsjæl, hun kommer med lidt stofrester så jeg kan fylde lidt mere.
Vi mødte hinanden da jeg ventede Oliver, hun havde termin nogenlunde samtidig som mig, vi var meget sammen, jeg blev gravid igen og Karina flyttede til en anden by med en ny kæreste, vi så ikke hinanden i 6 år, indtil hun kontaktede mig på Slyngbarnsforum, det var som om vi ikke havde været væk fra hinanden, det er så dejligt når man finder en sjæl som man kan spejle sig i. Jeg vil gøre meget for at Mathilde, lærer at være en god veninde, det er så givende.

Derefter er det oprydning på værelset hvor jeg har dagplejens ting. Og så sætter Peter fodlister op!!!! det har manglet i over 6 mdr...........
jeg har en kjole i hovedet til Mathilde, en julenissehættemedklokkeihættenkjole.
jeg har en ide om hvordan den skal se ud, så håber nu på at hånd og hjerne kan samarbejde.

1 kommentar:

  1. SKØØØØNT juletræstæppe! Et rigtigt 'familietæppe'.

    Godt du fandt saksen - man er jo helt nøgen uden;)

    SvarSlet