torsdag den 24. december 2009

glædelig jul




Så kom dagen.....endelig. Børnene stod VILDT tidelig op, klar når man glæder sig så meget. Dagen skulle være gået i Ålborg Zoo, men vi fik uventet gæster, så vi må på nytårskur istedet for hos dyrene. Men skønt med besøg, specielt når det er nogen med gaver!


resten af dagen skal gå med Tv, xbox, film, slik og en laaang tur med Sif.


Hunden fik i gave, fra et af dagplejebørnene, et piv dyr. Jeg tænkte "åh nej", men ved i hvad.....hun er møg bange for hotdogen....ak og ve.....vagthund og modig er hun skimse ikke.




Iaften skal vi være hos Svigerfamilien, så jeg medbringer kun mandelgaver. Nemmere bliver det ikke!


Min julegave fra manden min, er ikke kommet. Julemandenshjælpere har ikke kunne levere....øvøvøvøvøvøv.


Når den kommer skal jeg iklæde mig den og fremvise! Spændene ikke?






GLÆDELIG JUL TIL ALLE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar