tirsdag den 22. december 2009


Vi Juler der ud ad.......og arbejder...... Jeg lukker kl 18, i dagplejen, så det med at nå div. stress juleindkøb, det er blot en saga. Jeg mangler virkelig nogle timer i døgnet, og det er ikke nemt at nå. Når jeg så får mig bevæget ud, så har butikkerne ikke mælk, ikke rugbrød, ingen ingefær osv.........Så er det at, jeg bliver liiiidt stresset. Håber ikke at børnene mine opdager det....jeg vil så nødigt sætte grimme spor i deres barnesind. Nu ved jeg jo godt at jeg er en god mor, men ind imellem får jeg min tvivl. Jeg står ud af sengen hver morgen med de bedste intentioner og planlægger en masse i mit hoved, men det er ikke alt jeg/vi når.
Men jeg er er GOD mor.
Og det må vi huske at sige til os selv TIT.
Børnene har juleferie, så de nyder sneen....Hunden, Sif, er en lille frossenpind.

3 kommentarer:

  1. Dejlige julebilleder Mette.

    Første gang jeg ser Sif. Hun ser sød ud.

    Glæder mig til at se jer 2. juledag. Og god jul til dig og familien.

    Mai

    SvarSlet
  2. Glædelig jul til jer, og ikke mindst tillykke med sønnike.
    vi ses jo som altid 2. juledag.
    Ang Sif....skindet bedrager!

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    Tak for din kommentar på min blog. Det varmer :0)

    Sikke nogen dejlige snebilleder og en sød lille hund.

    God jul til dig og dine.

    Kh Gitte

    SvarSlet