onsdag den 2. december 2009

Julehygge


Jeg har været lettere vandret de sidste dage, travlt på job, men på den gode måde.
Vi har pyntet lidt op, dog ikke Gertrud Sand agtig. og nu nyder jeg vinduerne, krogene og ikke mindst udendørs, vil dog lige indskyde at haven ikke er så smuk kl 6.15, når hunden bestemmer sig for at tisse og lave HØMHØM. OK, heller i haven end på vores gulv.
Jeg synes selv, at jeg har nogle kreative sider, meeen ikke til når det gælder adventeskrans og kalenderlys. Adventeskransen liggger i skabet.......kalenderlyset, tja, det var det jeg kunne støve op. ikke særlig kreativt......
Se lige nissen i døren på billedet...det er Oliver det liiiige skal se hvad Mutti laver.
Vi regner stærkt med at få købt alle julegaver i weekenden. Og så alt julebagen, det skal nok blive hyggeligt.

jeg har købt noget Libertystof hos Malika og Rosa, 10 stk 12x12cm. De var beregnet til at lave hjerter i. Men er der andre, der har nogle forslag, til hvad de også kan bruges til, så er jeg åben for ideer!
Sidst vil jeg takke Karen for de skønne svampe.
Når jeg ikke kan komme til basaren, så må Basaren komme til mig1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar