tirsdag den 8. december 2009

Minder


Vi har haft bryllupsdag og hvilken dag! Vi glemte det! Jojo, den er god nok. Vi blev væk i dagligdagen. Men helt ærlig er jeg faktisk lidt lige glad om det er den ene eller anden dag. vi har det skønt og trygt i hverdagen og DET tæller mest. Ok, den ville da være fint med en middag på et slot og i kanen bagefter, men jeg bor jo på slottet til hverdag og vi får det mad, vi ønsker hver dag. Ikke at det er lige godt lavet altid, men det er jo i bund og grund det vi har lyst til. Skidt pyt der ikke kom blomster på dagen. Jeg har verden dejligst mand. Måske siger vi det ikke nok til hinanden men vi er stadig gift, så jeg er sikker på at han er temmlig vild med mig. Når jeg så tænker på vores bryllup, bliver jeg varm og temmlig berørt over de minder. Det var en fantastisk dag med dejlig mennesker med shit jeg blev fuld. Det var HØNEFULD. Jeg var allerede ud at sove på toilette, mellem hovedretten og desserten. vi fik ingen natmad, for der var jeg ski for træt til at holde hovedet oppe. Jeg fik kastet op på mine fine hvidesatin sko........ så alle billeder efter kl 22 er bandlyst at vise frem! I får dem fra kirken.


Men TILLYKKE med bryllupsdagen!

Vil da lige sige at svigermor og svigerfar sjælent glemmer vores bryllupsdag, så tak, for det!

Vi har købt nyt kamera, Canon eos 1000D, så nu håber jeg på at billederne bliver lidt bedre. det er jo som regle en fejl 10, når det går galt!

6 kommentarer:

  1. Søde Mette

    Jeg husker også jeres bryllup meget tydeligt. Det var bare en kanon dag og vi var meget glade for at være med.

    Billederne du har lagt ind er bare rigtige gode, så pyt med dem efter kl. 22.00.

    Jeg husker især, da din dejlige mand skulle vise bokser shorts. Det er aldrig blevet udført bedere. Var vild med det nummer han gav.

    Og så kan jeg heller ikke lade være med at tænke på alle de roser, som Steen gav til dig. De var også meget meget pæne. Så pyt med, at du ikke måtte få dem med hjem. Det er jo tanken der tæller....

    Steen og jeg har også glemt vores bryllupsdag og jeg vil give dig ret i, at det er hverdagen der tæller.

    Hils Peter og ønsk tillykke, selv om det er et par dage for sent.

    Mai

    SvarSlet
  2. tak, Mai. Ja, roserne var ikke sådan at glemme. heller ej Peters show. næste morgen, hang de selv samme boxershorts i en glaskugle i loftet....ak..

    SvarSlet
  3. Hej Mette,
    Velkommen til min blog - jeg er lige nu inde på din, og melder mig straks som fast læser! Tillykke med bryllupsdagen!... det er altså en skøn tanke du har, med at hverdagen betyder mere, end at huske selve bryllupsdagen! Glæder mig til at høre meget mere om dig, og dine kreative sysler.
    En hilsen fra Mette

    SvarSlet
  4. Vi glemte også vores bryllupsdag herhjemme. Og vi har endda hele to, så der var ekstrachance for at sige tillykke til hinanden. Men ligesom dig, så vil jeg også sige, at man jo ikke elsker hinanden hverken mere eller mindre af den grund. Jeg foretrækker også at fejre hverdagen i stedet. Den gode hverdag er jo grobunden for lykken.

    Forsinket tillykke med jer herfra;)

    SvarSlet
  5. Hej igen....

    Jeg tror ikke jeg har hørt historien om,

    Mai hvorfor de selv samme boxershorts hang i en glaskugle i loftet den efterfølgende morgen....

    Men det kan naturligvis være, at vi også skal gå let hen over denne historie. (Det kan være, at I skal beholde den for jer selv)!

    SvarSlet
  6. Søde Mette.

    Beskeden ovenover gik lidt i koks, men den var fra mig.

    Hvordan kan man skrive herinde, uden at være "anonym". jeg ved ikke lige hvad man skal vælge under "kommenter som"

    Mai

    SvarSlet